Asyaaygunkaraman Zynp-ela6 canım o kremi kullan ben ilk gebeligimde resmen çile çektim afedersin kanıyordu kaşımaktan o kadar kötüydü krem bana çok yaradi şimdi 14 haftalık hamileyim şükür şuan bunda bişey yok ama inşallah da olamz
Zynp-ela6 Nergis281018 bende öyle yaparım cnm bugün bir kez sürdüm valla tuvalete gitmeye korkuyorum 🤔
Hamileanne Zynp-ela6 kullanabilirsiniz çok iyi geliyor. Geçmeyen pişikte bebeklere dahi verebiliyor doktorlar korkmayın yani kullanın
sedefyrs1101 Bana da tek iyi gelen krem travazol kaşımaktan yara bile yapmıştım çok kötü walla arada yokluyor kremden sürüyorum geçiyor hemen hayat kurtarıcı 😁
Zynp-ela6 sedefyrs1101 Ay cnm çok.kotu valla aşırı.kasiniyor yeni yeni yine başladı sanırım.tek seferde gecmicek
Gokyuzum_g0730 Zynp-ela6 Doktorum onu önermedi daha masum bir krem yazacağım dedi oda iyi geldi ama yine de 1 defa travazol kullandım bu arada 1 defadan fazla kullanılması onerilmiyor travazolun geçmiş olsun