Zynp-ela6 Kızlar mantar olmuşum sanırım doktor verdimi size gebelik de bende kullansam dayanamıyorum çok kaşınıyor
tamamdanolmuss Zynp-ela6 bana verdi günde 1 defa kullanıyordum kaşıntı hissettiğim an kullanıyorum artık rahatlatıyor valla 🙁
Neferut Zynp-ela6 bazıları gebelikte uygun olmadığını söylüyor bilmiyorum benim doktorum zalain krem ve fitil verdi mantar için
ezell34 Zynp-ela6 vajinanın iç tarafımı kaşınıyor peki benim iç tarafı kaşınıyor duramıyorum bile kaşıntıdan acıdan
Zynp-ela6 tamamdanolmuss Ay bende de sürekli olmuyor arada oluyor bende kullandım şimdi sanki biraz rahatlattı
Arzudag Bnde de kaşıntı olmuştu doktor travazol kullanma dedi o an kaşıntıyı alır ama sonra yine devam eder geçirmez dedi zalain diye krem vardı onu verdi bana q
Zynp-ela6 Arzudag hamilelikten önce travazol kullanmıştım cnm geçirmişti bayağı oluyor hamilelikte yine oldu
ece1234- Zynp-ela6 ben kullandım ama en iyi gelen organik elma sirkesi suyla karıştırıp pamuk yardımıyla kaşınan bölgeyi temizleyin günde 3 kez hemen iyileşiyor
Nergis281018 Valla doktor bana travazolu yedi günden fazla kullanma dedi bende kullanıyorum geçiyor geçince bırakıyorum
Zynp-ela6 Nergis281018 bende öyle yaparım cnm bugün bir kez sürdüm valla tuvalete gitmeye korkuyorum 🤔
neanladinyurdagull Zynp-ela6 bana vermişti kullandım ama hatırladığım kadarıyla 3-4 gün falan kullanmıştım
ece1234- Neferut zararı yok tabiki doğal olsun ama elma sirkesi bir bardak suya 2 Yemek kaşığı elma sirkesi sonra pamukla sürün happy life organik elma sirkesi var o olur mesela biraz yakıyo ama kaşıntıyı hemen alıyor