Sevcansevcan Leylasezerleyla kırmızı kantoronu kullanıyorum cnm hatta annem ısıtıyor pamuğa dokuyor oraya koyuyorız ama yok cnm fazla ilerlemiş ben sanırım
_momandad Sevcansevcan ayyy valla 3.5 aydır doğum yaptım benimde doğumdan sonra oldu normalde hamilelikte dahil her gün tuvalete çıkan ben şimdi 3 4 günde bir çıkıyorum.Artık doktora gitmenin zamanı geldi sanırım 🥲
Sevcansevcan _momandad daha da kötü olmadan git doktor bana hemen ameliyat dedi hamıle hamıle düşün yapılması acil şartmış
Sevcansevcan MahurunAnnesi ben Gebze’de oturuyorum canım zaten sezaryan benim ama doktor bana dırek asla normal doğum yapamazsın dedi bende hocam sezaryam zaten dedim
MahurunAnnesi Sevcansevcan hayırlısı olsun sağlıkla alalim kucaklarimiza yavrulairmizi insallah sen nasıl oldun gelisme yokmu ben iki gun ic camasiri giymedim elbise giydim evde biraz o rahatlattı dar giyme sende ic camasiri da giyme farkini gördüm kremler de surdum doktorun verdigi az rahatlatti
Sevcansevcan MahurunAnnesi vallahi canım ben perişan oldum günlerdir hastanelerden çıkamadım serumlar takıldı şimdi her gün kanama oluyor arkam ama memelerde hiç inme yok çok aşırı rahatsız ediyor beni
sumkiz Neden oluyor sizce bu? Su tüketimi ve yediğiniz yemekler sizce gerçekten etkili mi? Ben 9+6 daha başındayım yolun. Merak ettim.
Sevcansevcan sumkiz hamilelikte son evrede çocuk anne rahminde çok büyüdüğü için damarlar sıkıştığı için %95 annenin başına geliyor ve çok feci bir şey Allah yardımcımız olsun çok zor
yokusbebek Tuvaletinizi yaparken kanama oluyor mu kızlar 🥺 Benden kan geliyor, tuvaletimi yaparken ağrı cekiyorum ama hemoroid mı bu anlamadım. Doktora da randevu bulamıyorum. İlçede tek doktor var.
MahurunAnnesi Sevcansevcan ben o hemoroid memesini igneyle delip kanı akıttım uc sefer deldim kendi basima yoksa hiç kanama yok kanamayinca ağrı daha cok oluyordu kanayinca rahatliuordum.. procto fitil anestol krem procto krem karistirip kullanıyorum sezeryana gün verildi haftaya sezeryan olacağım bakalım doğumdan sonra geccek mi Allah yardim etsin bende oturamiyorun hala şişlik var kaşıntı var rahatsizlik veriyor
sumkiz Sevcansevcan yaaa çok korktum şu an ve üzüldüm sizler için. Ne zor ya yemin ederim canımızdan can gidiyo gerçekten :(
Buse344161 Sevcansevcan 31+4 haftalığım bende 2 gün önce fark ettim dıştan hemoroid var ağrı sızı yok yeni çıkmış belli morelim alt üst oldu ya doğumdan sonra geçermi acaba ilk defa başıma böyle birşey geliyor. Birde vajinada varis gibi bir şişlik olmuş 😕
Sevcansevcan Buse344161 benım ilk oğlumda çıktı böyle agrılıydı tabi doğumdan sonra gectı ama memeler kaldı şimdi 2 ci hamilelegim memeler çoğaldı ağrısını konuşmak bile istemiyorum
Sevcansevcan MahurunAnnesi patlamak çok tehlıkelı diyorlar bende aynıyım vallahi cnm oturamıyorm yürüyemiyorum herseyi geçtim öksürsem bıle arkam çok fena oluyor
MahurunAnnesi Sevcansevcan yaşadım aynılarını cidden ölüm gibi bişey seni çok iyi anlıyorum anestol krem uyusturuyor hafifte olsa onu kullan biraz agri aliyor her wc çıkışında sür