Sevcansevcan Kızlar çok kötüyüm arkamda kocaman bir meme oluştu 2 gündür ağlamaktan perosan oldum 3tane merhem birtane fıtıl aldım ama yok duramıyorum sıcak suya oturuyorum hakıkı Zeytın yağ daha neler denedım ama yok 36 haftalığım Suan var mı çözüm bulan kızlar
SenAlp24 Sevcansevcan bende de 3-4 tane var ama ağrı yapmıyor yapsa duramam herhalde kabız aşırı kötü birşey
Rabiaykt Sevcansevcan geçmiş olsun canim her lavaboya gittikçe Bepanthol baby krem sür bana o çok iyi geldi diğer kremler pek işe yaramadı
MahurunAnnesi Sevcansevcan hicbisey fayda etmiyor geçen acile gittim tromboze hemoroid olmmus dedi yani pihtilasmis kan onu kesmemiz lazim dedi hamilesin uyusturamam dedi igneyle deldi cikmayinca ufak jilet ile kesti baya pıhtı yapmış et parcalari çıktı icinden sonrasinda fitil kremler kullanrak toparlandi aradan iki hafta geçti şimdi iki tane meme cikti gene şiş ici dolu canımı cok yakiyor pazartesi gidicemn özel belki uyusturur keser alsinn o kani bu sekilde sezeryann istiyorum ilki normal oldu bunu normal istemiyorum sanada gecmis olsun git doktora seninkide pihtilasmistir
Ayten666 Bende öyle olmuştum 1 hafta lavaboya çıkamadım mahvolmuştum. Doktorum şurup vermişti bende zeytinyağına incir koyup 2 gün boyunca sabah aç karına yedim bol su içtim iyi geldi. Çok geçmiş olsun
Sevcansevcan Ayten666 bende çok fenayım resmen memelerden arkam kapanmış acısızını tarif edemiyorum bile
Sevcansevcan MahurunAnnesi ya keşke patlatsa muayene oldum bugün özele gittim ameliyat dedi sadece krem verdi serum o kadar ağlamaktan gözlerim sişti çok zor bor durum
Esra_Omer_21 Sevcansevcan canım ben de şuan o durumdayım ama benm sezeryan sonrası oldu her gün bir kaşık zeytinyağı içiyorum bide pamuğu zeytinyağına batırıp makata koydum bi gün öyle bekledim yumuşatıyo rahat geliyor onun haricinde hametan krem çok iyi geldi şuan bana içine doğru iyice sürüyorum yavaş yavaş toparlanıvak inş
dogurangaplumba Sevcansevcan benimde vardı doğumdan sonra geçmiş bende çözüm bulamadım malesef doğumda geçiyor doktorum bana ilaç vermemişti
ece1234- Sevcansevcan proctolog krem en iyi gelen bir de anestol sür uyuşsun ben onu yıllardır çekiyorum maalesef çok kötü Allah şifa versin
Dilaratn Sevcansevcan bende 34+5 haftalığım bugün doktora gittim çok kanama yapıyordu iki gündür hemoroid axol procto diye bir krem verdi hamileler sadece bunu kullanabilir dedi bunu bulamazsan bepanthen sür yumuşasın dedi seninde aklında olsun
Dilaratn Sevcansevcan birde sıcak suya oturmak doğumu tetiklermiş oturma sıcak suya dedi havluyu sıcak suya batırıp onu koyabilirsin memenin olduğu yere dedi
MahurunAnnesi Sevcansevcan hangi sehirdesin ben İstanbulda Başakşehir çam sakuraya gitmiştim orda acilden gittim patlattilar simdi gidemedim şimdi daha kotu otekinden doğuma engel olcak sezeryan olcam bu gidişle senin doğum için sıkıntı dedimi sor saydın
ece1234- Sevcansevcan canım benim yaa Allah acil şifalar versin çok üzüldüm bildiğim için acısını o kadar iyi anlıyorum ki dua edicem
Leylasezerleyla Kırmızı kantaron yağı çok iyi geliyor .Bir de farmasinin at kestanesi şahane hızlı iyileştiriyor kesinlikle tavsiye ederim .Dışında ise krem olarak dışına içinde ise bir strece fitil gibi sıkıp dondurun ve yerleştirin içine .
Sevcansevcan Leylasezerleyla kırmızı kantoronu kullanıyorum cnm hatta annem ısıtıyor pamuğa dokuyor oraya koyuyorız ama yok cnm fazla ilerlemiş ben sanırım
Sevcansevcan MahurunAnnesi ben Gebze’de oturuyorum canım zaten sezaryan benim ama doktor bana dırek asla normal doğum yapamazsın dedi bende hocam sezaryam zaten dedim