Umaycanb canım sana yine başında demişler benim bebeğim karnımda oynarken durup 23. Haftada detaylıda söylediler tam olarak senin anlattığın şekilde dünyam karardı hala da düzelmiş değilim fetal DNA yaptırdık sonuç bekliyoruz burdan biri hatta niye o kadar ağladın ki yazmıştı 🤷🏻♀️ çocuğumla alakalı bu söylenene sevinmeliymişim gibi yavrum tabi ki benim bitanemm ama niye sağlıklı olmasını istemiyim ki o yüzden eğer durumun müsaitse yaptır en azından için rahat eder ya da o gerçekle yüzleşmiş olunur Allah hepimize yardım etsin 🙏🏽