Ecekaplan kiloya takılmayın benim oğlum 39+1de 3700 doğdu kendini doğuma hazırlamadığı için nefes alışında hırıltı vardı 3 saate yakın kuvözde kaldı, doktor ilerleme olmasaydı 1 hafta yatış verecektim dedi. Arkadaşımın bebeği 35. Haftada 2200 doğdu ve maşallah kuvöze hiç alınmadı.