[silindi] Benim de salı günü erken sezeryan olucam 37 de sezeryanliyim zaten buda ikinci olucak bebek iç dikislere baskı yapıyor ve sancım çıkmaya başladı o yüzden 38i bekletmek istemedi kuvezde falan kaldı mı gününü tamamlayana kadar ben doktora sorduğum da belki kontrol amaçlı falan alabilirler iki üç gün dedi o canımı sıkıyor sadece , sezeryandan korkmuyorum rabbim vermiş bı nimet acisiyla tatlısıyla kabul etmemiz gerek