defneeoz27 cok evhamlı biri degılım ya zaten. Cok zor gecıyor İlk aylar bide bu agrı eklenince ınsan ister istemez dusunuyor . Aynen dediğin gibi ben kendimi biliyorum onemlı bor sey oldgunı sanmıyrm . Yinede daha tecrubelı olanlara danışmak istedim.