32+2 haftalık hamileyim yaklaşık on günüdür bende de ciddi bir kalça ağrısı mevcut sol tarafta başlayıp sağ tarafada geçti. Fizik tedaviye gittim, kalçadan bacağınıza vuran bir ağrı varsa siyatik olduğunu söylüyorlar. Bende kalça ağrısı olduğu için çok hareket etmiceksin yatıp dinleneceksin dedi. Basit 3-4 kalça/diz hareketi verdi, sabah/akşam sadece kalça ağrıyan bölgeye 5 dk lık süreyle ılık su uygulaması verdi. Kadın doğumcum da kalça ağrısının normal olduğunu doğuma kadar sabredip hatta bazen doğum sonrası bile bu ağrının devam edebildiğini söyledi. Karnınızın altından destek verip yürümeyi denediğinizde hafif rahatlama oluyorsa destekleyici gebelik korsesi takmamı önerdi.