Annesimelegi Minnosunannesii naciye hanıma gidiyodu normal doğurdu Normal doğuma yönlendiren bi doktor Eğer benimde 2.cim olursa bende oraya gitmeyi düşünüyorum insaAllah😊 Hem mahremiyete önem veren bi doktor Erkek hemşire istersen hic gelmiyo
Minnosunannesii @Annesimelegi bende dogum icin 19 mayısı düşünüyorum inşallah ☺️Doğum ücreti ne kadardı hatırlıyomusunuz peki🤗
Annesimelegi Minnosunannesii tam hatırlamıyorum canm ya hastaneyi arayınca söylüyorlar ama Bide arastrdgmiz en uygun hastaneydi
Minnosunannesii @Annesimelegi evet hem uygun hem evime yakın hayırlısı olursa insallah kontrole gidip görüseceğim. Bilgilendirmen icin tesekkür ederim canım 🤗
MMB Ssraa orada sadece doğum ne kadar acaba öğrenebilir mısınız ?ve ben doğum anında gitsem oraya kabul ederlermi rica etsem bunu sorabilirmisiniz