Sinemm13 evet idrar ve kan tahlili yapmaları gerekiyordu bana yaptılar orada bir sorun ya da protein kaçağı çıkmadı.. ama şu an yine tansiyonum yükseliyor 13,5 9 oluyor bazen düşüyor iki gün önce de test yaptırdım yine sorun yoktu. 14e yükselirse haber ver ve gel dedi doktorum