Bugün hastanede tansiyonum 14 de 8 çıktı doktor yüksek dedi direk beni dogum haneye gönderdi orda da ölçütler aynı çıktı doğumu başlatalım dediler kabul ediyor musun diye etmedim çünkü tansiyonun düşmesi için bir müdahale yapmadilar direk dogum dediler imza atıp çıktım 36 haftaligim bu durumu yaşayan var mı yüksek tansiyon Bi sorun oldu mu bebek zarar görmez değil mi çok korkuyorum