nurozgee bu hafta pazartesi günü rutin kontrole devlete gittim 35+2 haftalık dedi doktor nstde sancım çıktığı için çatı muayenesi yaptı herhangi birsey çıkmadı şükür tabi sonrasında biraz sancım oldu bebiş sürekli gergindi kasıklarımda sürekli baskı var ve sanki suyum geliyormuş gibi hissediyorum bakalım salı günü kendi doktoruma randevum var (özel) 37.haftada yapıcaktı çatı muayenesini