nurozgee Kızlar hemen kanamanız veya akıntınız oldu mu sizin ? Benim bel ağrım var ama kahve veya kan leke görmedim.
nurozgee Rabiakltk5 İnanılmaz bir ağrı veya acısı yok sadece irkiliyor insan haliyle abartı birşey yok içiniz rahat olsun eğer yaptıracaksınız 💖
nurozgee Momunddad 37+4 bugün oldum bende akıntım var ama normal bi yoğunlukta geldi bana da belim ağrıyor ama 🙂↕️
nurozgee Emel_11 Bende olmadı baktığında da doktorum. Sonrasında akıntı hissettim ama beyaz bir akıntıydı
Momunddad nurozgee benim açılmam vardı bu yüzden olmuş olabilir mukus tıkacım bile açıldı ikinci çatı muayenesinde
busbus14 nurozgee ay bende 37+4de olucam yani kısa süreli bir muayene ama insan sonrasında kanama vs. oluyor mu diye merak ediyor açıkcası
Emel_11 busbus14 yok öyle ciddi bir kanama olmuyor çok acı da yok zaten açılma veya doğum başladıysa çoğu kişide hafif kan veya kahve rengi akıntı görülebiliyor
nurozgee busbus14 Şuanlık hiç bişey yok bel ağrım dışında kendinizi kasmasanız daha rahat oluyor şimdiden geçmiş olsun 🥹💖
nurozgee Emel_11 Açılmam yoktu doğum şekline karar vermek adına baktı doktorum inşallah tetikleyip de açılmam olmaz normal seyrinde her şey sadece bi tık sezaryen yanlısı olabilirim çarşamba tekrar gel dedi 🥹 Hayırlısı olsun bakalım
busbus14 Emel_11 anladım cnm bakalım inşaAllah daha açılmam yoktur normal doğum olucak ama 38-39.haftaları görmek istiyorum açıkcası
busbus14 nurozgee benimkide öyle dedi canım doğuma hazırlıyomuş rahim kendini kokusuz akıntı ise sıkıntı değil dedi