Hilaldabaan çok haklısın canım benim oğlum da 9 günlük oldu anlamıyorum doydu mu doymadı mı diye o ağlıyor ben ağlıyorum. 2 saatte bir emmesi gerekiyor gece uyandıramıyorum 2 saati hep geçiyor uykusuzluk da çok zorluyor ama sabaha kadar onu bekliyorum uyansın da yedireyim diye vicdanım sızlıyor 😭 2 saati hep geçiyor oğlum bide sarışın bir bebek anlamıyorum sarılık var mı yok mu yüreğim ağzımda 🥺 senın konundan çok bağımsız biliyorum ama dertleşecek birilerini arıyorum doğumum biliyorsun çok kötü geçti bide üzerine lohusalık psıkolojısını dibine kadar yaşıyorum sanki günlerim kapkaranlık ve hiç gecmicekmiş gibi geliyor hormonlardan mı bu sana da oluyor mu 😭