Pamuk bizimkinin de kilo alımı çok güzel ilerliyor bildiğim kadarıyla reflü de kilo alımı çok olmuyor fışkırarak kusuyorlar benim beneğim canım sızıntı ve kesik şeklinde kusuyor mesela veya gazını çıkarıyorum ya geğirince kusuyor mesela veya emzirdim diyelim alıyorum göğsüme gazını çıkarıyorum 10/15 dakka falan öyle göğsümde duruyor sonra yatırıp altını alıyorum o ara sızıntı şeklinde kusma başlıyor bizimse bugün kıyafet yetiştiremedim 😔