Kalbimxkk23 Lavinya21 valla daha belli değil normal doğum istiyorum inşallah nasip se uygulama göre benimde son 28 günüm kaldı
Lavinya21 Kalbimxkk23 ya sağlıkla hayırlısıyla gelsinler bende kararsizm ya sezeryan da istiyorum ama normalde olursa hiç fena olmaz 😂
Yesimdeniz Lavinya21 evet canım daha 1 haftası vardı doğum için ama erken gelmek istedi oğlum şuan yine hamileyim 31+1 haftalık olduk bile
Kalbimxkk23 Lavinya21 Amin inşallah cnmhakkında hayırlısı olsun canım rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲