Yesimdeniz Lavinya21 aynen valla son 1 ay geçmek bilmez ama benimki belli olmuyor canım oğlumda 36 haftalık normal doğum yapmıştım bakalım bu günündemi doğacak yoksa erkenmi doğacak😁
ozgeerkan73 Lavinya21 Ayn öyle hergun yürüyorum bol bol su içiyorum rahat doğum olsun diyede bakalim 😄
Lavinya21 Selinmoon Allah korusun nazardan ama ben pert oldum diyince bir tek pozitif yorum seninkini görüyordum askm😂
Berna_59 Lavinya21 son 23 🌸Normal doğumu bekliyorum bakalım daha erkende gelebilir geç de gelebilir hiç bilmiyorum 🤷♀️ ama sabırsızlanıyorum 🥹Rabbim hepimize bi avazda doğurmayı nasip etsin 🤲🙏