Dunyammmmmmm Bu haftalarda rahim kasılması başlayan var mı ? Sürekli toplanıp sertleşiyor doktor haftalık iğneye ve Progestana başladı. Haftaya kasılmalar azalmazsa ciğer geliştirici başlıcam dedi. Ayrıca Doğum pozisyonu almış kızım 🙄Böyle olanlar ne zaman Doğum yaptı acaba ?
Gmzcngi Dunyammmmmmm yinede nstye sokması gerekmezmiydi bendede dışarıdan bişey yok ama bebek toplanıyor diye söylemek aklıma gelmedi 34 haftadayım nstye girince sancılarım cıktı öyle bakılarak anlaşılıcak bişeymi ki nstye sokmamış🤭 Allah yardımcımız olsun canım umarım erken gelmezler elimizden geldiğince dinlenicez
Elifaaksoyy Dunyammmmmmm bizim kızlar çok aceleci🥺 31+5 olduk bendede bir yere toplanıyor nstde çıkıyor kasılmalar ama ben ağrı felan hissetmiyorum bunun için serum takıldım 4 doz ciğer geliştirici yapıldı şuan sadece haftalık iğne ve adalat kullanıyorum inşallah zamanında gelirler
Zhraaltun Dunyammmmmmm canm bnde ayni durumdaym kanala inms 27.haftadan itibaren durum bu suan 32 olduk cok sukur bol boll istrhat et ayaklarini yuksek tyt ve bol sivi tuket. Ve en onemlisini soylim kuzum konus bebeginle gercekten etki tepki olayi bn konstum ve bugun doktara gttmde cok sukur catidan cikms biraz daha yukari gelms şükürler olsn🤗
Zuleyhakaan Dunyammmmmmm benımde ılk oğlumda oyle olmuştu tam o haftalarda başladı. Kasılmalar devam etti ve arttı ama oğlumu normal doğumla 39+4’te doğurdum
Dunyammmmmmm Nstye sokmadı canım. Sadece ben tarif ettim sürekli bi tarafta toplanıyor ve o esnada çok ağrı oluyor diye buna istinaden konuştuk. Nst Yapması mı gerekirdi acaba ?
Edssm Dunyammmmmmm ya benimde böyle oluyor bi tarafa toparlanıp geriliyor 27+2 yim endişelenmelimiyim sizce
Nurcin Dunyammmmmmm beni daha muayene etmeden nst ye yolladı.... geçen hafta sancım oldu. ama hiçbirşey çıkmadı.. bulantı avr mı diye sordu. yok dedim. sonra ultrasonla baktı. herşey normal dedi :// 30+3 üm şu an. nst tüm sancıları gösteriyormuş.
Dunyammmmmmm Edssm Bence kontrolde mutlaka doktoruna söyle. Sonuçta normal mi değil mi bilmiyoruz. Hatta mesaj atabiliyorsan at kontrolüne çok varsa. Bende sadece sormak istedim konu nereye geldi bak. Günde bir iki olması normal bu haftalarda dedi ama benimki bir iki değil maşallah darbeli matkap gibi çalışıyor içerde 🙄
Edssm Dunyammmmmmm yarın kontrolüm bi söyleyeyim ya aklıma takıldı valla sık sık olmuyor ama günde 1-2 oluyor mutlaka benimde
Dunyammmmmmm Elifaaksoyy bana haftalık iğne başladı ama açıkçası ciğer geliştiricide yapmasını istiyorum onun içinde haftaya dedi. Kızım sürpriz yapmaya karar verirse en azından hazır olsun buna ☹️
Gizzy @Dunyammmmmmm ben de öyle hissediyordum. Bebek bir yerde toplanıyor sertleşiyor dedim doktora. Nstye bakalım dedi bir şey çıkmadı. Yerini gösterdim. Meğer baş aşağı duruyormuş, poposu oradaymış o sertleşme poposunu dayayınca oluyormuş, ben onu toparlanma zannediyormuşum :) o yüzden sordum belki de sizde de öyle bir şeydir.
Gizzy @Edssm canım eğer hep aynı yerde toplanıyorsa nerede olduğunu da söyle. Eğer baş aşağı pozisyondaysa seninki de poposunu dayıyor olabilir oraya. Korkma yani. :)
Edssm Gizzy evet hep sağ tarafta toplanıyor aynı noktada bazen de hem orada bende çapraz altından yamuluyor yani aynı anda 2 tümsek gibi oluyo karnım
Gizzy @Dunyammmmmmm sıkıştırıyor resmen kasılma gibi hissediyorum hemen elimle ovalıyorum filan düzeliyor biraz. Şimdi rahim yeterince geniş olmadığı için bebek baskı yapabiliyormuş. Asıl baş aşağı olduğu için aşağıya yapıyor baskıyı ayaktayken :(
Mslali Kasılma ve popo yaslaması birbirinden ayrı şeyler kasılmada kalp atışların hızlanıyor çarpıntı gibi canın acıyor ve 30-40 saniye sürüyor el ovalamayla geçmiyor popo can yaksada daha normal aradaki fark ayrıştırılıyor zaten. 38+2 yim 33 te erken doğum tehlikem vardı aynen bu kasılmalardan nst de sancılarım inanılmazdı ama serumlar ilaçlar ve ciğer geliştirici bugüne geldik hastanede yattığım geceler oldu. Dikkatli olunmasında fayda var. Bence seni nstye bağlamalıydı anlatmayla olmaz öyle 🙏🏻🧿