elmarmut_1 zıtlaşılıcak bir durum değil bence ama yine de genel davranışlarını siz bilirsiniz kısıtlayıcıysa her konuda ciddiye almayın doktora sorum ama eğer gitmek isterseniz de gidin ben 14 de falan gitmiştim 2 saat yolculuğa çıktım yine de gittiğim yerde de arabayla yürüyerek dolaştım yani