elmarmut_1 çok evhamlı olmayın bence doktor ne derse ona göre hareket edin. Ya bi şey olursa düşüncesini atın kafanızdan tatilin tadını çıkarın neticede eşiniz sizden daha hevesli ne gelirse Allah’tan zaten olacak olan evde otururken de hastane de de oluyo. Pozitif düşünün pozitif olsun herşey yola çıkarken de okuyun minik ailenizi hiç bişey çıktı olmaz Allahın izniyle 🥰🌼 gebe kaldığından beri gezmiş 9.aya kadar hiç bişeyi olmamış 9.ayda ameliyat bile olmuş biri olarak söylüyorum elimde dikişle dünya kadar iş yaptım bugün 🥰 bebişe dikkat ama kendinizi sakınarak herşeyi özgürce yapabilirsiniz