Vicdan azabı çok kötü her gün kendime söz veriyorum ama olmuyor
Bir de burada yazıyoruz işte aslında psikolojik destek görmek için kimse evladının kötü olmasını istemez
Şu büyük konuşanlar var ya Allah görüyor nasıl bırakamıyorsunuz diyenleri ben allaha havale ettim artık
Bir de Sigara içiyorum bebeğime bir şey olur mu sağlıkla doğar mı korkuyorum diye arkadaşlar yazıyor
Altına öyle bir yorum gelmişki arkadaşsın içiyordu doğdu öldü diyor
Ne kadar kötüsünüz ne kadar vicdansızsınız ne kadar merhametsiniz
Siz hiç allahtan Korkmaz mısınız
Gebe insana bu denir mi?
İnsanların zaten psikolojisi bozuk hormonlar tavan kaldırıp böyle yorum yapaıyorsunuz ya rabbim görüyor kimseyi kırmayın
Kimseye de kötü yorum yapmayın
Neyle sınanacağınızı bilemezsiniz bir insanı eleştirirken o ağzınızdan çıkan sözlere dikkat edin döner dolaşır sizi bulur