Sigaranın bebeğe o kadar çok zararı varki,eminim bunlari bilsen,yüzünün soluk olması kısmıyla ilgilenmezsin bile….anne olmak fedakarlik istersen…bence bu donemde sigarayi birakmalisin…kendin icin cocugun icin…herşey güzel olucak yeterki iste ve yap..