Kevserergullll nur1824 güzel isim bir çok isim var aklımda karar veremiyorum hiç herkese soruyorum o yüzden😂
Yusragezer nur1824 ohoo ben her nts ye girdiğimde takıyorlardı oksijeni önemli bir şey değil o yok yere strese girme bebeğimde doğdu oksijenden yana sorunumuz yok
nur1824 Yusragezer ya gerçekten mi çok rahatladım. İlk hamileliğim bir de kaybım var çok korkuyorum o yüzden çok teşekkür ederim 🙏🏻
Alyami nur1824 geçen cumartesi de aynısını bana yaptılar her gelene sordum meraktan nst daha iyi çıksın diye dediler yani bir sıkıntı yok 🥰
nur1824 Alyami ay içimi rahatlattınız iyi ki sormuşum yoksa kendi kendimi yerdim. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Aytlkya nur1824 şuan doğum yaptım da o zaman 36 idim ama serum vs takmadılar bişe de demediler uyanmadı tatlı felanda yemiştim