Merhaba arkadaşlar küçük bir şey danışacaktım. 32 haftalık hamileyim ve dün biraz sancım olunca acile gittim. Hemen nst ye aldılar beni. 20 dk nst çekildim sonrasında hemşire kağıda bakıp bana oksijen takılması gerektiğini, bebeğin uyuduğunu uyanması gerektiğini söyledi. Sonra 15 dk da oksijen takılı halde nst çektiler ve sorun olmadığını, düzeldiğini söylediler. Sonrasında doktor muayene etti sonuçlarıma baktı ve serum taktılar ardından bir daha nst ye bağladılar. Orda da sorun olmadığını söyleyip taburcu ettiler. Sorum şu, Nst de neden oksijen takılır? Daha önce başına gelen var mı? Yardım ederseniz çok sevinirim 🙏🏻