Serpil11 geçen yıl düşük yapmıştım kan uyuşmazlığı iğnesi oldum şimdi tekrar hamileyim doktorum 7. Haftada indirekt coombs diye bir test istedi iğne olduğum için sonucun negatif olmasını bekleriz dedi ki pozitif olması çok kötü devlet hastanesinde kan verdim sonuç pozitif çıktı doktor mümkün değil dedi farklı yerlerde yaptırdık sonra onların hepsinde negatif çıktı