Esrayusuf ben de özelde 125 e yaptırmıştım devlet hastanesine bir kan uyuşmazlığı testi yaptırdım sonuç kötü çıktı 2 3 gün dünyam başıma yıkılmış bir şekilde gezdim hatalı bir sonuçmuş o yüzden yaşadığım yerdeki devlet hastanesine zerre güvenim kalmadı özellerde çok uçuk maalesef hele Doğum fiyatları