Haticeburak06 3 gün önce banada yapıldı 1 cm açıklık vardı aynı belirtiler oldu ertesi gün nişan geldi tekrar bakıldı o gün kasıkta ki baskı bel ağrısı kasılmalar hepsini yaşadım açılmayı bekle dediler 3 gündür hiçbir şey yok hepsi geçti geri hurma yiyorum adaçayı içiyorum yürüyüş yapıyorum tık yok maalesef sizde bekleyin bu belirtiler daha sonra geçebiliyor