Haticeburak06 oğlumun doğumunda doktorum alttan acıklıgım var mı diye baktı hemde uyaralım dedi muayene ettikten sonra suyum gelmişti zaten suni takacaktı yatısım yapıldı odaya cıktım şu gelişi oldu inşaAllah sizinkide başlamıştır artık şimdi ikinciye hamileyim 39+0 olduk yine tık yok ahududu yapragı çayı, hurma, hurma suyu hepsini yaptım hatta dün akşamdan beri iki fincan tarçınlı su içtim hala birşey yok 🥺