Tugcedora
Fazla kalınca bazen enfeksion riski oluyor bebekte ondan demiştir benim ilk oğlumda fazla bekledik doğdu 1 saat sonra ağlamaya başaldı durmadı hiç götürdüler enfeksion çıktı 7 gün küveste kalmıştı bende pazar günü 39 haftalık olacağım pazartesi son randevum var büyük ihtimale yatış verir