Kızlar bugün kontrolüm vardı 38+1 haftalığız herşey iyi dedi doktor haftaya gel muayene edelim bir uyaralım dedi haftaya 39 hafta olacak kendisi gelmesi daha iyi değil mi 41 haftaya kadar bekliyorlar neden 39 dedi anlamadım o an aklıma da gelmedi açıkçası sormak anlamamıştım sonra araştırdım yani 1 hafta daha dursun kendisi gelsin bu şekilde doğum yapan var mı 39 hafta da