Eftalya54 doğru diyorsun 🥲 ben gece çok yiyorum dediğin gibi 6 7 den sonra bişey yemesem çok iyi olacak ama midem kazanıyor o zaman napacağım bilmiyorum bi ara güzel kilo vermiştim o zamanlar gece yemesini kesmiştim bi ara sürekli gece tost yiyordum ekmek arası yiyordum bırakmıştım yine başladım eşim yiyince benimde canım çekiyor tutamıyorum kendimi ama bugünden sonra söz verdim kendime tutacağım. Kilo çok zorluyor çünkü insanı sanki sırtıma yük yüklemişler gibi hissediyorum