Eftalya54 Alt karin kaldi bende 4 dogumum var son doguma kdr karnim hep duzdu sekli guzeldi 4 duncude kaldi 5 ciye dogurucam 3 ay snra sezeryan olucam korse taksam gidermi basina gelen varmi gitmez se amelytla duzlestrme dusunuyorum gerdirme yani devlet yapiyor plastk cerrah onun disinda tavsiye istiyorum bu dogumdan snra kullansam korse hemen gidermi
BusraDsmirsoy Eftalya54 instagramda bir sayfa salatalık, yoğurt, pulbiber, nane, limonun suyuda vardı sanırım karıştırıp akşam yemeyi olarak tüketirseniz bir aya düzelir demişti sanki ama tariften yinede kesin olarak emin değilim
snowglobe Eftalya54 kusura bakmayın konu dışı olacak ama 5.sezeryan nasıl yapıyolar mı. Bide ben 2. Olacağım çok korkuyorum çok az kaldı tavsiyenix var mı . o kadar korkuyorum ki bu sefer genel aneztesi mi olsam diyorum
ZeynepDuru17 Eftalya54 korse evde dışarda takman lazım ben tülbent vardı onu sardım hem sıcak tutsun die bişi kalmadı bende eski kolama geri döndüm 🥹🥴🤣
Nazd1 Eftalya54 ya kusura bakmayın gerçekten ama ben ilk çocuğuma hamileyim doğuma az zaman kaldı diyorum ki tek çocuk yetecek sanırım bana daha yapamam gibi. 5.iyi cesaret gerçekten hem maddi hem manevi Allah bağışlasın🙏🏼🫣
Eftalya54 snowglobe 1 normal dogm yaptm 3 sezeryan 4 duncu sezeryan olucak riskli gebeym amelytm planli olucak 2 doktor giricek devlet e guvenemedk cikamazsn zor dedi ozele gidiyrm o doktorumda 2 doktor giricez tek olrsam basaramam dedi destek lazm dedi tam bayltma olucak cnku 2 den sonraki dogumlarda yari bayltma yani uyankken belden asa uyusuk oluyor hissediyoruz yavasdan ben 3 cu sezeryanimda herseyi hissettm mecburen beni baylttilar ilaclar etki etmedi belirli dogum sonrasi etmiyomus doktorum dedi o nedenle 3 itibari ile yank 3 sezrryn dahil tam bayltma isteyn 30 dakima ugrstilar ayaklarm uyusmadi bende panikledm bayltma oldu buda tam anestezi olucak zor geciyo dogumum artk
BusraDsmirsoy Eftalya54 bölgesel incelme hareketleri oluyor birde galiba duvar platesi etkiliymiş onu denediniz mi ?
BusraDsmirsoy Eftalya54 belkide vücut şeklinizden kaynaklıdır. Ya birde stres yapmak bir şeyi çok takmakta mide ve göbeği etkiliyor acaba düşünmeseniz uzun bir süre en azından düşünmemeye çalışsanız
Eftalya54 BusraDsmirsoy bende stres yapan kaynanam baska bisi olamaz her gn biktm onla ugrsmakdan neyms ben olmasam esim almzzms calisiyoms suan ben bakamazdm e bana niye yukluyosun bu yüku Allah sormicakmi
BusraDsmirsoy Eftalya54 olsun siz Allah’a havale edin kendi kendinizi üzmeyin hiç. Hem belki sizinde sınavınız kaynananızdır böyle düşünün yoksa hayatı kendinize boşu boşuna zehir edersiniz zaten
BusraDsmirsoy Eftalya54 ama bir kez daha aynı çocuğu doğuramıcaz ve onlarda tekrar küçülmeyecekler o yüzden kendinizi salın o konuda ve sadece evinize bebeğinize odaklanın yoksa gerçekten hangimiz olsakta takar hasta oluruz bana göre çok ufak bir meseledir ama benim huyumdan dolayı kaldıramam ve hasta olurum skze göre basit gelen bir olayı mesela. Böyle düşünün gerçekten üzülmeyin kendinizide üzmeyin 🤍
Eftalya54 BusraDsmirsoy ya elimde deil.bugun ben bahceye uzum yapragi toplamaya gttm oysa ben evden gttmde cocuklrima bagiriyomus yakaladm bi kac kez konduramadm ama bugun dnledm cam altindan esimde elnde telefon bisi demiyor tepem atti ne bagiriyisn sen kmsn lan sen dedm saygisizlasdm bugun 8 senedir ben bakdm sana yazklar olsn cocjma bagiramazsn boyle olcaksa defol dedm kapi orda dedm hemen cik git dedm esimde sakin ol dedi sende sus kapa ceneni bana sormadan rizamj almadan getrdn bu eve hakkm hellal degl 9 senemi caldnz dedm yuzune onun yuzunden esmle aram acldi okdr mutluydukku oncesnde rizam alnmadan geldi o kadn bu eve ben ilk basta elini tutardm operdm yanakalrni severdm oysa ara bozmaya gelms tam bir seytan Allah hesabini sorsjn ben burda cekiyorum onlr orda ceksn esime diyorum utanmiyomusun ya sen beni kaybedncemi anlicaksn bak ixten ice bitiriyorum.bu cocuklrida alirim giderm dha onceki gbi dedm aslan gbi bakarm dedm bisi diyemiyo halledicem diyo hep sen jalledene kdr ben senden vazgecmeyeym dua et dedm donduremezsn beni dedm
Eftalya54 umrumdadegil 2 ayda 10 kilo verdm kacamak hic yapmadm hergn 2 saat yuruyus tam sicak saatlernde terlemem icin gelnce hemen dus teri cekmemek icin limonlu su ayriytten limonlj tarcinli su icdm hep uyannca ilk suyum ılık oldu su icdkden ac karnina icicez tabi 30 dakika sonra kahvalti ama cok az oglen yemedm aksam kahvalti 7 den sonra hic bisi yeme icme olmadi su dahil sabah uyandnzda ilk idrar sariysa yag yakiyosunuz demekdir
Eftalya54 ZeynepDuru17 5 ci gebeligim kaldi malesrf bu dogumdan snra saricam.kalrsa gerdirme dusunuyrm