zamloss123 Bugün kontrolüm vardı 31+6 2 kilo olmuş 1 ay sonra gün verecek. Bebek de tersmiş zaten ilki de sezeryandı, sezeryan benim kaderim kaderim 😂 temizliğe başladım 1 hafta da anca yaparım siz neler yapıyorsunuz
zamloss123 Kalbimxkk23 darısı başıma 😂 hazırlık yapsam mı yapmasam mı çok kararsızım zaten benim tarafımdan kimse yok burda birkaç eşimin akrabası geliyor, kendime yemeklik atıyım buzluğa diyorum ondan da vazgeçiyorum
Kayalp zamloss123 vala hiç sanmıyorum çünkü şeker var bende bende kilo alamıyorum bebekte ilk bebeğimde de aynisi oldu 2 buçuk kilo dogdu
Kalbimxkk23 zamloss123 valla cnm bende yapicam çay yanina biseyler nolur nolmaz diye Rabbime hepimize hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularimizi 🤲
Dlar 33+5 haftalığız 31 de gittiğimizde 2 kilo dedi şuna kaç bilmiyoruz benimde il doğumum sezeryan bunu normal istiyorum ama ilkinde normal istiyordum ama sezeryan mecbur olmuşdu dua ediyorum Buda sezeryan olmasın diye
Dlar zamloss123 hamilelik hormonları hep korkutuyor ama engel oluyorum kendime çünkü psikolojik bir durum farkındayım aklıma kötü şeyler gelince hemen durdurup başka şeyler düşünüyorum
Kalbimxkk23 Dlar evet ve bol bol salavat çekmek iyi geliyor ve cidden kurban olduğum rabbim kolaylık veriyor kuluna çok şükür 🤲
zamloss123 ZEHRaakkoyun doktor bişey demedi mi canım biraz düşükmüş bebişe kilo aldıran şeylerden tüketmeye çalış kaşar peynir muz iyi kilo yapıyor diye biliyorum