Rumay ilk kızımın adı Elif ikincisi için İpek düşünüyordum ama erkek dedi doktor 😂
huysuz__ humeyra aklıma geldi de çok uzun isimmis gibi geldi ama çok mantıklı aslında 💜
EsraaaKK evet bence de
Rumay oğlum Mirhan kızıma da Mercan ismini koyucam inşallah 🥰
Rumay canım ben kızıma elisa ismini koyacağım Ümmü gülsüm koyabilirsin yada hafsa
CitLemBik biz de inci koyuyoruz kızımıza sağlıkla gelsin insallah🥹