İlk kızımın adı Ayşe ikinci kızim için isim bulamıyorum.sade ,bilindik ,mümkünse 2 hece ,anlamlı bir isim arıyorum.Ayse ismini Hz.Ayşe validemizden esinlenerek koymuştum.cok seviyorum,beğeniyorum ismini sanki dünyada Ayse’den başka güzel isim yokmuş gibi geliyor 😄 Fatma ,Hatice,Meryem gibi isimleri düşündüm ama tınısı içime sinmedi.Elif ,Zeynep,Zehra yeğenlerimizde olduğu için koyamiyoruz.Sizin öneriniz var mı?