Bir_nazenin01 lilyum_ merhaba ben yarın verecem ne zaman çıkar pazartesiye mi kalır acaba sağlık ocağında verecem
Civcicvv Fatmanur12345 hangi şehirde yaşıyorsunuz? Bulunduğunuz şehrin aile sağlığı tahlil sonuçları sitesinden bakabilirsiniz
0127ryhn Fatmanur12345 e.nabiza çok geç düşüyor keşke barkod numarasını alsaydıniz daha çabuk öğrenirdiniz gece sabaha karşı düşer e.nabiza muhtemelen çünkü ben 2 kez yaptırdım ikisindede gece filan baktım düşmemişti sabaha karşı gördum sonucu
Fatmanur12345 0127ryhn hmmm anladım bilmiyordum açıkçası barkod ile girildiğini öğrenmiş oldum teşekkür ederim
Semra57 Fatmanur12345 bende aile sağlık merkezinde kan vermiştim pazartesi verdim çarşamba akşamı sonucunu gördüm e nabız da o yüzden çıkmazsa doktorunuza gidin
Fatmanur12345 Civcicvv böyleydi canım tıkla diyor basınca orda barkod da istiyor sende bir dene anlarsın
Civcicvv Fatmanur12345 bizim bulunduğumuz yerde barkod istemiyor tc ile giriş yapılıyor maalesef canım yarını bekliceksin🥹 ama aklında olsun bidahakine barkod iste bakarsın ordan gitmeden