Fatmanur12345 Kızlar sabah hcg test yaptım yarın sonuçları gelip alırsın dediler duramıyorum e nabizdan bakmak istedim hiç görünmüyor bile bu durumu yaşayan oldu mu meraktan çatlamak üzereyim
benim-kalbim-o Fatmanur12345 Bende salı günü yaptırdım hala sonuçlar e nabıza düşmedi çok sinir bozucu
lilyum_ Fatmanur12345 eğer hastanede kan verdiyseniz tekrar hastaneye gidip sonucunuzu alabilirsiniz. Ama sağlık ocağında verdiyseniz yarına kaldı
Bir_nazenin01 lilyum_ merhaba ben yarın verecem ne zaman çıkar pazartesiye mi kalır acaba sağlık ocağında verecem
benim-kalbim-o Fatmanur12345 Sonuçlara gidip baktım doktora beta kaç dedim daha yeni olduğu için düşük dedi zaten e nabızda görürsün dedi bende o rahatlıklar üstelemedim kaç gündür bakıyorum ama düşmüyor e nabıza yarın yine kan verecem sorarım bu sefer
Fatmanur12345 Asi_07 hmmm anladım canım ben biraz sabırsız biriyim de olursa gebelik ilk olucak onunda heyecanı var