Vlog1345 Sma tasıyıcılık testi sadece erkekten alınır zaten. Biz ilk verdiğimizde sağlık ocağı sadece erkekten alınıyor diyip eşimden almıştı
Tumayy Mine1973 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Doğumdan sonra hastahaneden çıkmadan mutlaka sorun testi
minisinannesiiiii Kylr ben de merak ettim neden yapıldı, burda gördüm yapıldığını. Zorunlu bir test mi acaba
Mine1973 Kylr bizim zamanımzda evlenirken yapılmıyordu,ama artık yapılıyor. Sağlık ocağında yaptırabilirsiniz bana orda yapmışlardı.
Mine1973 minisinannesiiiii hastalık çok arttığı için artık yapılması gerekiyor canım.zorunlu değil tabiki ama yaptırmak gerekiyor
Missprincess minisinannesiiiii zorunlu canım ben geçen sene evlendim eşime sağlık ocağında yaptılar testi. Çünkü çok arttı ve tedavi parası da aşırı fazla Allahım kimselere yaşatmasın 🙏🏻😢
Missprincess minisinannesiiiii eğer evlenirken yaptırmış olsaydınız ve riskiniz olmasaydı gerek yoktu ama siz hiç yaptırmamışsınız. Zaten kan veriyorsunuz yani eşiniz veriyor ondan bakıyorlar ve ücretsiz. Neden yaptırmayasınız ki ?
Mine1973 yasemincicekkk çok sevindim Allah sağsalim büyütmek nasip etsin sizede.darısı başımıza inşallah