Tumayy bizimde genetik sonucumuz aynı çıktı eşim taşıyıcı bende hiçbişey yok ,yani doktor böyle durumda sadece bir kere hasta çocuğun görüldüğünü söyledi .doğumdan sonra çocuğu getirirsiniz bende bakarım dedi inşallah birşey çıkmaz insan genede tedirgin oluyor