Nisaiste Zseda benimkide öndeydi şuan nerde bilmiyorum söylemiyo sadece yastık görevi gördüğünden hareketlerini hissetmezsin dedi ciddi bişey değil bu diye biliyorum
Booksandcats Nisaiste siz hissedebildiniz mi bebeğinizi ben de aynı şekildeyim bazen çok belirgin oluyor ama gün içinde hareket halindeysem hissedemiyorum hala 🫠
Zseda Nisaiste ben aksine hareketleri de erken hissetmistim. Neyse çok şükür ki sorun teşkil etmiyormus🙏
Booksandcats Benimki de öndeymiş bebeğin hareketlerini geç hissettim sadece 22 hafta civarında ama onun haricinde bir sorun sıkıntı yaratmaz dedi doktorum rahim ağzını kapatırsa sıkıntıymış sadece öyle biliyorum
Nisaiste Booksandcats ben 21. Haftaya kadar hissetmedim o haftadan sonra da kasıklarda hissettim hep şuan 32 i. Haftadayız önde de hissediyorum kasıklardada yanlarda da eşi nerde bilmiyorum😅 hareket halindeyken hissedemiyorum bende oturursam ya da uyicağım zaman içerde halay çekiyo ha bide iş yaptıktan sonra yorulduysam 😅😅
G_sah87 Benim de bebeğin eşi rahiö ağzında dedi doktor ama uyarıcı bişey demedi ben googleden baktım ayakları sürekli havaya kaldırmak eşin yukaru cıkmasını sağlıyormus bende sürekli gece ve gündüz ayakları dikiyorum havaya
Booksandcats Nisaiste bende de aynı şekilde oturunca içerde neler yapıyor tek başına anlayamıyorum kıpır kıpır 🤣 ama gün içinde hareketliysem hiç hissetmiyorum sağlıklı olduğunu bilmek bile yetiyor ama hareketlerini hissedince de çok mutlu oluyorum 🙈
Nisaiste Booksandcats vallahi bu haftalarda uyutmuyo sabah erkenden uyandırıyo bi dursun artık diyosun ama bi yandanda çok güzel oluyo onu hissetmek 🥺♥️