Kızlar doktor eşi önde dedi de öyle üstüne düşmedi bende çok takılmadım acikcasi. Sormadim o yüzden. Eve gelince internetten bakayim dedim bu neymiş. Felaket senaryolar yaziyor. Bilgim olmadığı için de bi sorayım dedim size. Riskli bir şey mi ya da nedir tam olarak?