Esracekic Arkadaşlar 14 haftalığız 🤰 rüyamda sürekli kızımın olacağını görüyorum. Tam tersi mi olur? Sizde nasıl oldu?
Betul2009 Esracekic canım ben de 15 haftalık gebeyim 3 kere rüya gördüm ilk erkek gördüm son iki rüyamda kız görmüştüm ve kızım olacagnı öğrendim ☺️
2kizannesi- Esracekic Ben Perşembe gecesi yattığım da iki kere kız bebek gördüm rüyamda Cuma sabahı doktora gittim kız dedi 🙈🙈🥰
Ozderr Esracekic ben hep kız bebek görürdüm rüyalarımda gebelikten önce. Ama gebe olduğumu öğrendiğimden belli hep erkek bebek doğdu içime. Ve öyleymiş de oglum olacak 💙☺️ . Senin hislerin ne diyor peki İçine doğan bişeyler var mı
moms060612 Betul2009 bebekler sana ait mi oluyordu rüyanda yoksa başkalarının mı bebeğiydi ☺️ Bende öyle gördüm de o yüzden sordum
Esracekic 2kizannesi- sağlıklı olsun yeter önemli olan o ama rüyanın etkisinde kalıyor insan. Sağlıkla gelsin bebeğin 🙏
2kizannesi- Esracekic Teşekkür ederim amin inşallah 🥰 Kesinlikle öyle sağlıklı olsun da kız erkek önemli değil hiç
Glymrc6 Gebe kalmadan önce sürekli kendimi hamile görüyordum. Bana bakıp gülen Erkek bebek görüyordum. Hatta bi rüyamda bebeğin ismi ile hitap ettim rüyamda. Oğluşum Allah’ın izniyle MİRAÇ ismi ile gelecek ♥️🥰👼🏻 Rabbim sağlıklı eli ayağı tekmil bi Bebek olsun ilk bebeğiniz ise cinsiyetine pek takılmayın bence 👋🏻👏🏻
Esracekic Glymrc6 amin canım hepimizin bebeği sağlıklı olsun. Evet ilk bebeğimiz bizim😍 cinsiyet önemli değil hep sağlığı için dua ediyoruz. Rüyada görmek de insanı etkiliyor 😊
Esracekic Ozderr yani çevrem hep erkek olacak senin diyor bana da erkek gibi gelmeye başladı ama kızım diyorum severken 😊😊 çok ikilemdeyim canım 😊
Ozderr Esracekic genelde annenin içine en derinden doğan neyse o çıkabiliyor. Hayırlısı olsun insallah öncelikle saflıkla bi bebek olur umarım 🥰
Kalphanem Hamile olduğumu öğrendiğimizden beri beni rüyasında gören akraba dostlarım oğlun olacak diyor bende kız gördüm rüyamda 🤗 Sağlıkla gelsin ilk bebeğimiz eli ayağı düzgün oldun Rabbim neyi nasip ederse kabulumüz 🥰