Ben Emre ekmekçiye gittim devlette randevu bulmak zor olduğu için , gayet güzel ilgileniyor tekrar anlatıyor her şeyi her şeyinizi soruyor ben çok memnun kaldım , görümcem hep Emre beye gitti oda gayet memnun kaldı eğer maddi olarak sıkıntınız yoksa bence Emre beyi tercih edin 😊