Hasret18ayaz dika doktora bunu bende sordum o 3 değil 3 ten küçüktür dedi yani negatifmis cumartesi dedi ama <3 yazıyor sonuçta
dika Hasret18ayaz aslında 5 in altında negatif diyorlar ben ama herşeyin nasip kısmet olduğuna inanıyorum siz bekleyin bi 10 gün sonra tekrar verin hiç vermeyin şuan 10 gün sonra verin belki değişe bilir Rabbim nasip etse her şekil olur
Hasret18ayaz dika doktor yarın tekrar çağırdı bakalim 1 günde ne kadar artması gerekiyor hiç bilmiyorum 13.9 du 20 lerde bir değer olur gibi sanki ama 10 gün sabredemem sağlıklı ilerlerse haftaya ptesi kese görünür gibi bakalım
Minikkelebegim13 Alyaninannesiiii bat 5 haziran geçen ay bir hafta gecikmem olmuştu sonra regl oldum.. Bata 6 gün kaldı akşamüzeri pembe akıntı oldu acaba regl mi olcam bilemedim ama daha 6 gün var geçen ay geç olduğu için döngüm mü normal düzenine girmeye çalışıyor anlamadım ? Yerleşme olabilir mi diye de geçiyor aklımdan ama kasık ağrımda var gibi sanki regl olcam🥺
Sevgi2023 Benimde bat 6-7 test yapdim normal olandan cikmadi,erken gebelik yapdim varmi yokmu anlamadim goruyorum kolge hemen cikti ama kamerada belli olmuyor 🙁yarin sabah tekrar yapim