Buket1302 yani kötü yönlendirmek gibi olmasın ama hamburgerinden pizzasına kokasına cipsine heeeer şeyi yediğim için eşim doktora şikayet etti beni 😁 doktor şey dedi, “fastfood yeme demiyorum, ketçap mayonez cips yeme demiyorum tabiiki abartma ama hamile bir kadın en önemli şey su içmek, yeterki su iç ne yersen ye” dedi 😁 yani doktorumu sevdiğim için ben inandım ama sen bilirsin 31+5te hiç olumsuz bir durum yaşamadım