Birizmirlianne-14 ben de çok kararsızım, 27. haftamdayım, bayram gecsin hazırlamaya başlayayım diye karar aldım , 30 hafta bitince filan yani yavaştan başlarım, benim alışveriş olarak da eksiklerim bar çünkü hazırlayan başladıkça da insan eksikleri farkeder tamamlar ortaya bir liste çıkar diye düşünüyorum 🤷