Ecrinmiray Bende 30 haftadayom bende çalışıyorfm çalıştığımız için bebek sıvısı sallanıyor oda uyuyor annesi boş yere niye içine kurt düşünüyorsun bebiş rahat rahat uyuyor bırak
Babyy_1 Ecrinmiray Ama en azından ufak da olsa hareket etmesi gerekmiyor mu gün içinde hiç hareket etmemesi daha sıkıntı değil mi doktorlar da.oyle söylüyor ya ne bilim 😔
isil-ay Babyy_1 türk kahvesı de cok hızlı etkı edıyo suan ıcıyorum 28+6 dayız hemen tık tık atıyo onu da tavsıye ederım doktorlarda dıyor
Agcaslan Normalde bebegin hareketleri nasıl? Mesela ben Bi uyanınca birde genelde yatınca hissediyorum onun dışında hareket hali onu uyutuyo gün içerisinde zten cok hissetmiyorum. Uykucu bi bebisin olabilir endişelenme sabırla bekle
Babyy_1 Agcaslan Hamileliğin başından beri öyle aman aman hareketli değil ama gün içinde bu kadar hissetmedigim olmamıştı o beni endişelendirdi. Galiba uykucu bir bebek
Babyy_1 Mervekyoglu_H Hareketlenmedi canım ben de kendi doktorum yoktu başka doktora gittim. Ultrasonla baktı herhangi bir sıkıntı yok dedi hatta ufak ufak hareket ediyor ama sen hissetmiyorsun dedi. Nst ye girdim ilk kez orda da hareketleri ufak ufakti ama ben yine hissetmedim. Doktor da gün içinde kontrol et yine hiç hissetmezsen tekrar gel bir daha nst ye sokalim dedi. Gün içinde çok şükür ufak ufak da olsa hareket etti ve hissettim o yüzden bir daha gitmedim
Babyy_1 Mervekyoglu_H Korkuttu valla. Sağ olasın canım hepimiz sağlıklı bir şekilde alalım kucağımıza ☺️