@"Babyy_1 her haliyle korkuyoruz bişey olur oldu mu diye seni çok iyi anlıyorum benim de gün içinde hiç hareket etmediği zamanlar oluyo bir korku sarıyor şekerli veya cikolata gibi biseyler ye sonra sol tarafına uzan olmadı bir duş al dinlen bir iki saat baktın olmuyo doktorunla görüş kalbini ferah tut bu yılın bebişleri çok fazla rahatlarina düşkünler etrafındaki insanlardan da aynı soruyu çok duyuyorum