Betul-97 EceNaz26 Yaa geçmiş olsun şükür hiç ne tansiyon ne şeker ama havalar ısındıkça daralmaya başladım
EceNaz26 Betul-97 ay maşallah 🧿 şeker yok çok şükür de 8e 4 tansiyonla bütün gün yattim valla yükselmek bilmiyo
Babyy_1 Betul-97 Bende aynı haftadayim ama bebek hareketli değil hatta kontrole gittim ultrason da sıkıntı çıkmadı ilk kez nst ye girdim orda da hareketleri azdı doktor normal dedi ama gün içinde yine hareket etmezse gel dedi. Bu hafta da hareket etmemesi normal mi ya sabahtan beri kafayı yicem 😔😔😔
Betul-97 Babyy_1 Hiç bilmiyorum ama bu haftalarda düzenli hareket hissetmeye başlamamız lazımmış. Dinlenin, stres yapmayın, çikolata yiyin benim vişneli meyveli suyu içince çok hareketli oluyor için sol tarafınıza yatın inşallah hareket eder
EceNaz26 Betul-97 yarin kontrolüm var soylicem tekrar tuzlu biseyler tüketin diyolar da ise yaramıyor
Betul-97 EceNaz26 Çok tüketmeyin ödem yapıyorlar diyorlar sabah akşam tansiyonunuzu ölçüp yazın doktorunuza gösterirsiniz. Çok geçmiş olsun 🤲🏻🤲🏻
_almirasmom Betul-97 aynen oyle valla ben ılk kızımada hıcbısı almadım sadece 0-3 ay hastane cıkıslardan 3 ğarca ve dogdu herkes esya getırdı yazlık getıren oldu kıslık getıren oldu cocuk 15 aylık oldu hala bısı almadıl yavruma hep ınsanların aldıklarını hala gıyıyo😂
Betul-97 _almirasmom Bende öyle aldım herkes öyle deyince sonra büyüdükçe alırsın elinde kalmasın dediler. Peki mutlaka al dediğiniz bir şey var mı eşyadan hariç
sandraa2 Betul-97 bende 29 haftamdaym Oli haftadir bebeğim hareketli ve artık vücudum ağırlaştı penguen gibi yürüyorum sürekli tuvalete koşmaktan yoruldum 😂yastık yorganımı alıp lavaboya taşınacam bu gidişle 😂 Benim de nedense iki haftadır sağ taraf kasıgim çok ağrıyodu ve yürümekten baya zorlanıyordum şu aralar sık sık olmasa da ağrım oluyor
Betul-97 sandraa2 Bende diyordum hamileler neden penguen gibi yürüyor bundanmış🤣🤣 Eşimde bende bir gülüyoruz halime diyorum penguen yürüyüş güncellemesi geldi 😁😁
_almirasmom Betul-97 e bebekte mor paketlı var canım baby me onu kullanıyorum hem cok uygun hem cok guzel ılk baslarda baby turco sleppy kulandım onlarda cok hoş ama fıyat artınca degısmek zorunda kaldım yoksa cok guzel bu 3 saydığım bırde pure babay var oda harıka
1prensesannesi__ Betul-97 bende pazar gunu tam 30 oluyorum yürüyünce kasigimin altindaki kemigim agriyo uzaninda belin ozellikle sirt ustu yatinca nefes darlgi cekiyorum agirlasim yoruluyorum tek sikayetim bu 😂😂 hareketleride oglusum cok hoppik gece gunduz durmamaya basladi iceride takla atyo resmen yerimden hopluyorum uzaninca daha fazla hareket ediyo babasi elleyince hareket etmeyince bile hareket edesi geliyo simdiden tarafini belli ediyo paşam 🤣🤣
Betul-97 1prensesannesi__ Yaa ahahaha Rabbim sağlıkla doğup büyümelerini nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Bende de başladı nefes darlığı çok yürüyünce kaşıkla ağrı onun dışında iyiyim şükür. Eskiden eşim dokununca kıpırdamıyordu eşimde tribe giriyordu kızımız beni sevmiyor ben dokununca kıpırdamıyor diye şimdi büyüdü ya bir kıpır kıpır eşim bile şaşırıyor 🤣🤣
1prensesannesi__ Betul-97 amin asko 🥰 ayy dimi yok benimki ben elleyince oynamiyo babasi elleyince oynuyo anlıyo sanki 🤣🤣 yürüyünce benimde oyle oluyo camasir asarken bide bulasik makinesine egilip kalkarken perisan oluyorum saglikla dogsa da minigim bende kurtulayim o da 🤣
Betul-97 1prensesannesi__ Benimki de kız ya demek hem cinsine tepki veriyor 🤣🤣 Şimdi de büyüdü babasını çok seviyor kızlar babacı olur derler şimdiden belli😊😊